صادقانه با خویش مرور فرمائید، ایده خرید بو برای یک شخص عادی میباشد؟
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
خرید بو یادگاری، از خرید رایحه برای خودمان طاقت فرسا‌خیس میباشد. چون بدون مبحث هزینه، علاوه بر اینکه بایستی خودمان از عطر متبوع راضی باشیم می بایست عطری را گزینش کنیم که فرد متبوع هم آن را بپسندد. اکنون فکر کنید وارد یک بو فروشی می شوید ۱۰۰ ها سفارش روی میز دارید، حقیقتا چه عطری راباید گزینش نمایید؟ چه‌طور ریسک خرید رایحه مطلوب را کاهش دهید وبهترین تعیین را داشته باشید؟

صادقانه با خویش مرور فرمائید، ایده خرید بو برای یک شخص عادی میباشد؟
رایحه هیچ وقت یک کادو عادی نبوده و نخواهد بود. چنانچه هم اعتنا کرده باشید ما هیچ زمان به یک شخص معمولی با خرید بو کادو نداده ایم. رایحه جزو نادر یادگاری هایی میباشد که صرفا به اشخاص مختص معاش وابستگی دارااست، به همین عامل اعتنا به نکات ویژه در تعیین و خرید بو مطلوب بسیار مهم میباشد. مطمئنا این اشخاص مختص بها آن را هم دارا هستند که برایشان یه خرده اضافه وقت بگذاریم و کادو ای درخور وجود و شخصیتشان تنظیم کنیم.

درین نوشته‌علمی کارایی داریم تا با هم نکته ای مهم و متعدد از آنچه که تا به امروز میدانستیم را مرور کنیم. ما نمی‌خواهیم یک سری رایحه به شما معرفی کنیم و بگوییم که برای مثال این بو برای بابا مطلوب میباشد، این بو برای همسر و ….با خرید بو متبوع بدون شک مخاطبتان از شما راضی خواهد شد. زیرا این سبک از ارشادوراهنمایی صرفا تعیین شمارا محدود می نماید و مطمئنا همگی اشخاص دارنده یک ذوق و سلیقه نیستند که از عطرهایی که ما معرفی کنیم خوششان بیاید، بلکه تلاش داریم با دور اندیشی بخشی از کالا مختلف قوانینی را محیا کنیم تا شما با خاطر ریلکس از فی مابین انبوه عطرها و بو های جان دار آن چیزی را تعیین فرمایید که می بایست تعیین میکردید.


برای تعیین و خرید رایحه مطلوب قصه آن را بشنوید:
در خرید بو یادگاری علاوه بر خوشبویی و دلنشین بودن عطر انتخابی می بایست به بسته بندی، مارک تولیدکننده و داستانی که پشت هر رایحه می‌باشد اعتنا نمائید.

پیدایش هر بو روایت ای داراست و همچنین یهویی پدید نیامده میباشد. رایحه یک اثر هنری میباشد و طراح آن با افسانه ای قشنگ این اثر را پدید آورده میباشد. پی بردن ماجرا هر رایحه منجر می شود که با بو آن رابطه صحیح و زیبایی برقرار فرمائید. هربار که آن را استشمام میکنید به اعماق داستان رفته و با تمام وجود آن احساس را تجربه نمائید. طراحان حتی‌در ایجاد شیشه، بسته‌بندی و تعیین رنگ هم از داستان بو الهام می گیرند.

پس برای خرید بو یادگاری در قدم اولیه:
قبلی از هرچیز بدانید که فرد گزینه نظری که‌این یادگاری مختص به وی وابستگی داراست که می باشد؟ خواسته این میباشد که از منزلت و اهمیت وی در معاش خویش برآوردی به دست بیاورید. بعد فکر کنید که دوست دارید با ارائه این یادگاری چه رمانتیک را در وی ساخت نمایید می‌خواهید بگویید دوستش دارید؟ برای مثال دوست دارید با این کادو به اون نشان دهید که از حیث شما یک جنتلمن رند میباشد؟ و یا این که برای مثال بگویید دختری آزاده در بین بیشه های خنک و معطر میباشد… .

بعد از خریداری کردن این آشنایی از خویش در پی عطری بگردید، که با این شم شما مطابقت داشته باشند. بعد از آن برای خرید بو متبوع مبادرت نمائید.







:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: